Sider

tirsdag 26. april 2011

Sniktitt:-P

Hahahaha, ja det er ikke alltid like lett å vite hva en gir seg ut på... For noen år siden så kjøpte jeg meg et kjolemønster og et silkestoff, jaja dette skal jeg vel greie, tenkte jeg. Fikk ei som jeg jobba sammen med til å hjelpe meg å klippe opp delene, og så skulle jeg sy resten selv... Men det ble aldri gjort. Fant meg sikkert en anna og finere kjole til det bryllupet jeg skulle i... Og det er nå to år siden. Da jeg var rundt og så etter stoff og mønster ramla jeg jo over den plastposen med dette prosjektet i, og siden jeg nå har bursdag om noen dager og skal ha stor fest så tenkte jeg at jeg kunne ha den på meg i mitt eget selskap.... Og her har jeg sittet hele, ja HELE dagen med den tøyfilla..... ARRRRGGGGHHHH for et arbeid, og jeg er bare ferdig med fronten... Har enda igjen armer og rygg. Jaja jeg håper det blir bra, hvis ikke så har jeg vel et skap fult av kjoler, kanskje:-)

Her er en liten sniktitt:-)

2 kommentarer:

Beathe sa...

Flink du er:=)

Beate sa...

Hvordan gikk det med kjolen??