Sider

lørdag 25. juni 2011

Kjeldebotndagene


Til helga skal jeg til Ballangen på Kjeldebotndagene og har lagd litt der som jeg skal selge. Det som var komsik var at jeg fortale en kollega at jeg skulle dit og hva jeg hadde laget, dette var hun veldig intressert i og fortalte at hun trengte seks gaver som hun skulle gi bort i ferien. Jeg tok med meg det jeg hadde lagd på jobb og fikk avsetting på 7... Så nå håper jeg at jeg klarer og lage litt opp til helgen.
Uansett så har jeg litt igjen:-) Og det er jo flott og få avsetting på det en lager:-))




Her har jeg prøvd å lage veskesmykker:-)

Her er to flotte duker med muffins på!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hey very cool website!! Guy .. Excellent .. Wonderful .
. I will bookmark your blog and take the feeds additionally?
I'm happy to seek out numerous helpful info here within the put up, we'd like develop
more strategies in this regard, thank you for sharing.
. . . . .

Check out my weblog ... ebuybelize.com

Anonym sa...

Hi to all, the contents existing at this site are truly remarkable for
people experience, well, keep up the nice work fellows.


Also visit my site: cellulite treatment