Sider

tirsdag 15. februar 2011

Netthandling...

Hvor mye handles det egnetlig på nett... Hmmm et godt spørsmål egentlig... Jeg pleier ikke handle så masse på nett, men litt blir det jo. I forrige uke var vi endel venninner som heiv oss rundt og skrev opp ting og tang vi ville ha og sendte inn bestilling, den kommer idag og jeg er fryktelig spendt! Syns ikke vi handla så masse men på posten sin nettside, når vi søker på sporingsnummeret står det at pakken er 15,7 kilo!!!! Slå den! En av handlerene tror det er gråstein i pakken og det skal jeg egentlig si meg enig i.... Gåkke ann å handle såååå masse, eller gjør det???

Jeg har handlet endel stoff og sånt på nett men syns det er kjempevanskelig og finne de rette stoffene. Har fler hyllemeter med "feilkjøpte" stoffer som jeg har bestilt på nett. Grunnen til at det ikke blir riktig er at stoffet er en farge og maskinen viser ikke bestandig de riktig fargene, hvertfall ikke min maskin. Nei jeg liker best å se det jeg kjøper...

Uansett så er jeg veldig spent på pakken som kommer idag:-) Det blir spennende. (Bilder kommer). I tillegg så har jeg sendt gunneluren ut i den store verden (Ebay) for å kjøpe Touch Marker tusjer til meg. Han fant hele A pakken med 60 tusjer og de kommer en dag i postkassa mi, hele veien fra Hong Kong... Phu, som jeg gleder meg:-)

Klem Eve

2 kommentarer:

Margrethe sa...

Tror æ går inn for at netthandling er super bra!!!
Æ ska sætt mæ med maskinen i kveld når alle småtroll ha lagt sæ førr å snorke deilig å bestille forbruksvarer..Æ e så godt som fri før tape å da MÅ æ jo ha..

Å med den leveringstia som e på nettet ser æ ingen grunn til å ikke bli en tilhenger av netthandel:))
Å ikke minst nu når vi ha lært oss å handle både fra utland å innland..
Huff så mye flott til en rimelig pænge!!
Gleda mæ også te tusjan kjæm..håpa da går super fort..Kjenn da klør i fengran førr å ta i bruk:))

Helle sa...

Hei Eve..

15,7 kilo e vel ikke såååå masse med tanke på alle kartonga som blei bestilt.Og alle som har vært på storhandel veit jo at papir veier.Gleda mæ!
Jeg har alltid likt netthandel,så enkelt og greit og kjapp leveringstid er det hos de fleste..
Gleda mæ tel vi kan møtes med tusjan vårres,så koselig.
Heldige dåkker som fikk kjøpt dæm såååå billig. ;-)

-Helle-