Sider

torsdag 3. februar 2011

Tre hjerter

Jeg skulle være med i en utfordring som heter Tre hjerter og heiv med på det med stor iver. Først så malte jeg flere Magnolia stempler av Tilda, både liten og stor. Men ble liksom ikke helt fornøyd... Var nok ikke min maledag på mandag. Uansett så ville jeg i mål med utfordringen og på trisdag greide jeg å få sammen papiret til et kort, men det stemte liksom ikke helt for meg enda.... Så jeg la det bort. Da jeg kom hjem fra jobb på onsdag spiste jeg middag og satte meg ned for å pusle litt. Jeg fikk limt sammen alle delene og kledd det med glitter og var rimelig fornøyd med resultatet, men... noen ganger blir man ikke fornøyd, og dette var nok min tur. Seinere utpå kveldinga ringte ei papirvenninne som ville at jeg skulle komme på besøk så vi kunne være litt kreativ, og så jeg gjorde. Pakka sammen "litt" greier i en kasse og dro. (Lurer på når jeg skal lære å pakke rett til disse besøkene... En hel kasse stasj og jeg lagde et lite kort:-S hahaha) Jeg har lenge hatt lyst til å prøve meg på Vintage- eller Nostalgikort (noe som jeg ikke vet forskjellen på, kom gjene med en forklaring) Og etter mange timers kos så ble dette resultatet.

Da jeg kom hjem strålende fornøyd med resultatet sier de jeg bor sammen med at joda det var greit med det andre du lagde var mye finere.... Det er jo to helt ulike kort men jeg tenkte for meg selv; jaja, smaken er som baken, delt.  
De to fine tildaene har jeg fått av ei venninne:-)

2 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Alltid moro med scrappetreff:-)
Kortet du lagde ble bare nyyydelig!!
Kjempe flott Tilda kort også:-)

Ha en fin dag! Klem Laila.

Helle sa...

Så koselig kortan dine blei!
Æ kan altså ikke hjelp dæ med forskjellen på Nostalgi og Vintage,hakke peiling...

Trur ikke meininga med scrappetreff er å få laga så mye,men kosen er vel det viktigste.
Snakke,le,spise litt og utveksle erfaringer i alle himmelretninger.

I allefall,takk for i går!

-Helle-