Sider

mandag 25. april 2011

Nesten tre nye kjoler.

Da vi var på Innhavet på sytreff viste ei snill dame meg med symaskinen min:-) Jeg har overlock på den så jeg kan praktisk talt sy hva jeg vil:-) Fornøyd? JUPP <3 og gjett om jeg har masse stoff liggende som jeg har tenkt å sy av, men det har liksom ikke blitt tid og jeg har ikke hatt rette mønster. Etter sytreffet så bestilte jeg noen mønster fra Danmark og det gjorde susen:-)
Jeg startet dagen tidlig i dag og lade først en liten kjole med stjerne i chenillestoff, det ble kjøpt forrige sommer i Sverige på ferie. De har masse flott flott stoff på en butikk i Luleå. Her er resultatet.

Mønsteret er fra Burda og er flere i ett mønster:-)

Denne fleecekjolen er også fra et nytt mønster som kommer fra Danmark. Genial nettbutikk, bestilte den ene dagen og to dager etterpå var mønsteret her.

Det er applikert på to hjerter, ett på brystet og ett på armen.
Som dere ser så elsker Sunniva og posere.... Mie er litt mere usikker og er egentlig mest opptatt av fulgelivet oppe i lufta:-)

Den siste kjolen er til meg selv og jeg har ikke sydd halsen og armene så bildet kommer i morra. Ha en fin kveld alle, nå er det tv tid og strikketøytid <3

1 kommentar:

Margrethe sa...

Nydelige kjoler å ei nydelig frøken:)
Skal si du ha vært dreftig i påska:)
Klæm